Tuesday, March 29, 2011

Assalamualaikum.

Apa khabar semua? semoga semua baik hendaknya. :) saya disini ingin menulis beberapa perkara tentang kehidupan seharian saya. sudah agak lama saya tidak berkarang disini, maklumlah student agak jarang mempunyai masa lapang utk blogging. hehe. lupakan pasal benda ni, dan teruskan pada topik asal saya. selama hampir 2bulan saya tidak update blog saya, mcm mcm benda berlaku. Okay, firstly selepas saya habis sahaja di semester 2, saya terus kerja part time selama seminggu di Rawang. menjadi cikgu matematik, haha. saya di hantar di Klang, kerana disana tidak mempunyai fasillitator utk mengajar student disitu. dan ini juga merupakan kali pertama saya menjadi cikgu dan dan dan yang paling penting, saya drive utk pergi kesana. haha, menakjubkan en? hehe. hmm, sebenarnya banyak lagi tau nak story. tapi tu lah, idea kurang. byk benda dah terlupa :( haha, so ini je lah utk hari ni kot. hehe Assalamualaikum Xoxo <3

No comments:

Post a Comment