Friday, March 11, 2011

3/3/2011 - 11/3/2011 TARIKH KEMERDEKAAN (!)

at laaaaaaaaaaat, my examination for my second sem is done! wohoooo Alhamdulillah. aku dah buat yang terbaik utk final sem ni, dan target aku utk sem ni 4A! Amin :) . hehe, and btw dah lamaaaaaa sgt tk update blog sbb study kan. study last minute je, haha tp byk jugak lah benefit dia bljr last minute ni haha. soooo, mulai esok aku akan clearance kan rumah. bangun awal pagi sbb parents aku dtg pagi, dorang nk amik brg brg aku dkt sini hntr blik rmh so boleh jgk lah lepas rindu dkt dorang sbb lps ni aku terus continue kerja dkt Country homes. mokhdar, jadi cikgu ngajar budak budak sekolah haha. aku tktau pun kaedah mokhdar ni tp insyaAllah aku akan belajar and make it perfect ;) . seminggu kerja, ada ah dpt duit dlm 400rm mcmtu aku nk renovate basikal! :D yeyeyeye. and apa lagi nk ckp eh haha, hmmmm ha hari selasa ni pilih rumah utk sem 3. harap harap lah pointer sem ni 3.0 keatas and hope sgt sgt bukan dpt below than 2 pls ya Allah help me! :') okaylah, ini je utk mlm ni. if esok ada story baik baik punye, gua update lg lah haha. best betul tulis benda ni, haha even tkd org yg baca pun kan tp aku still satisfied lah sbb aku dapat luahkan semua apa yg aku rasa kan. nk tulis diari, diari tkd haha so this is the best way lah kan! ok see yah, goodnight and have a good day peeps! Assalamualaikum, :)

No comments:

Post a Comment