Friday, February 25, 2011

Jumaat, inilah adalah minggu terakhir aku belajar dalam kelas untuk sem ini. minggu depan adalah study week, so for the next week aku nak setelkan hal yuran and pergi library, ambil contoh soalan exam sem lepas dan buat revision balik. first paper aku 7 haribulan 3 2011, iaitu Material and Matellurgy. 9 haribulan 3 2011, Proffiency English I. dan hari terakhir final aku, 11 haribulan 2 2011 iaitu, Chemistry II and Electricity and Magnetism. haha tak ada gap panjang langsung, tapi tak apa. insyaAllah aku pulun habis habisan untuk sem ni, doakan aku berjaya. dan ampunkan dosa dosa aku yg aku pernah lakukan dekat korang, and lastly.... aku nk potong rambut minggu depan haha, aku dah rimas. cuaca dekat sini dah macam cuaca dekat london -,- , haha panas dah macam dekat padang pasir. tak sesuai utk aku simpan rambut panjang, asyik berpeluh je haaaih. and jap jap, aku dah bela misai sekarang ni, dah mcm sarjan dah aku sekarang ni :B

ahahahahabai

No comments:

Post a Comment