Saturday, February 26, 2011

GLORY LIVERPOOL! XD

Alhamdulilah, semuanya berjalan dengan lancar utk hari ini. tapi hari ni hari paling letih aku rasa, haha dah macam orang gila. bangun pagi, pastu pergi IPIS main bola. aku main untuk Ajax amsterdam, haha team semua nya india. tp okaylah dorang semua tak buat kepala sendiri, semua cool je. main pun boleh tahan :) , tapi syg kiteorang just stay sampai suku akhir, first game kami kalahkan Inter Milan 1 - 0 hasil jaringan striker terbaik, muhammad lokman bin abd rahman hahaha! bangga do, semua org bersorak hehe! and then, kiteorang kalah dgn Liverpool, team budak classmates aku. kalah 1 - 0, bengang sial tk dpt masuk final -.- . tapi aku still ada main lagi, haha byk team import aku. harini je, 5 club aku main. Manchester United, Tottenham hotspurs, Liverpool, Bayern, dan Ajax :D . tapi aku tak dpt berikan kejutan time team dgn mu, spurs, and bayern. tapi bila aku dah masuk liverpoooooooool, semangat aku dia jd lain sikit haha. mgkin faktor ini club yg aku paling suka kan. since kecik lg so no wonder lah aku main pun mcm torres je td :p hehehe. game pertama bersama liverpool, aku tewaskan bayern munich dgn 2 jaringan hasil dari aku. alhamdulillah bangga jeeee haha, then berjaya mara ke final. bertemu dgn real madrid, pehh dorang ni mmg budak bola padang pun, so main pn mmg cantiklah. mmg takutlah bila jumpa dorang ni, tapi alhamdulillah first half aku berjaya gelecek 3 org dan menjaringkan satu gol lagi utk liverpool! so far, aku dah hatrik la dlm liverpool ni :D haha, masuk second half je.. kiteorang dah letih, mgkin faktor cuaca agak panas, pastu kiteorang dah pancit lebih lebih lg aku la kan -.- . kena titik pulak dgn dorang time ni, bila dorang dah masukkan striker dorang, Lan. haha, main mcm sial laju gila. kami kalah 2 - 0 :( . tp tkpe, kiteorang still puas hati even kalah sekalipun, janji kami dah berusaha bertahan kan tiang gol kami. masuk final pun jadi lah, nak katakan team real ni mmg kuat do, dorang bfre main utk real, dorang bantu arsenal benam valencia 5 -1 :O , tapi dgn kiteorang dorang just dpt 2 gol je. itupun berusaha mcm nak mati je, haha ok ini je utk harini. thnks for read, and have a goooood day peeps :] and waaaaaaait, before that.. aku nak bagitahu dkt sini yg aku ni penjaring terbanyak utk game pagi td. 4 goooool :D haha kbai ! xx

No comments:

Post a Comment